سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش فارکس | بروکر فارکس | بازار فارکس | بورس فارکس

کپی تریدینگ پیشرفته در فارکس و رمز ارزها

این مقاله چکیده ای از مقاله اصلی کپی تریدینگ در سایت تجارت فارکس است.

کپی تریدینگ یک سیستم تکثیر معاملات از یک حساب در یک یا چند حساب دیگر میباشد که بوسیله آن میتوانید معاملات خودتان را بر روی دیگر حسابهای خودتان یا اشخاص دیگر تکثیر کنید.همچنین ممکن است شما تصمیم داشته باشید معاملات افراد دیگر را بر روی حساب های خود کپی کنید. در سیستم کپی تریدینگ شما بجای اینکه بصورت دستی اقدام به انجام این کار داشته باشید از روش های مختلفی که در این پست توضیح خواهیم داد بصورت اتومات اقدام به کپی تریدینگ یا همان کپی معاملات خواهید کرد. تا انتهای این پست را همراه ما باشید.

کاربرد های کپی تریدینگ

کپی تریدینگ copy trading یا همان سیستم کپی معاملات در بازارهای مالی مختلفی کاربرد دارد و شما میتوانید از آن بسته به نوع فعالیت خودتان استفاده کنید. بیشترین کاربرد سیستم کپی ترید برای فارسی زبان ها در سه بازار مالی عمده صورت میگیرد که عبارت هستند از بازار فارکس – بورس ایران – بازار رمز ارزها .

تفاوتی نمیکند که شما در کدام یکی از سه بازار فوق فعالیت میکنید در تمامی آنها سیستم هایی برای کپی معاملات موجود میباشد که میتوانید از آنها استفاده کنید اما لازم است که بدانید محبوب ترین سیستم کپی معاملات در بازار فارکس میباشد که از تنوع و تفاوت های بسیار زیادی نیز برخوردار است .

در این پست علاوه بر اینکه بصورت مختصر در خصوص سیستم کپی معاملات در بازار رمز ارزها و بورس ایران توضیح خواهیم داد بصورت مفصل به مبحث کپی تریدینگ در بازار فارکس چه در بخش سهام چه در بخش جفت های ارزی و حتی در بخش رمز ارزهای قابل معامله در فارکس خواهیم پرداخت.

مهم نیست چقدر با کپی تریدینگ آشنایی دارید یقینا بعد از این پست دریچه های جدیدی از سیستم های کپی تریدر و انواع آن برای شما باز خواهد شد پس حتما تا انتهای این پست با ما همراه باشید و چنانچه موردی به نظر شما رسید که به آن اشاره نشده بود در بخش نظرات برای ما بیان کنید تا در بروزرسانی های بعدی به این مطلب آموزشی اضافه شود.

از کپی ترید در بازار فارکس شروع خواهیم کرد و در نهایت با کپی تریدینگ در بورس ایران این آموزش را به اتمام خواهیم رساند.

بروکر آلپاری دارای یکی از قویترین سیستم های کپی معاملات را دارا میباشد که شما هم در آن میتوانید اقدام به کپی معاملات دیگر کاربران داشته باشید و هم میتوانید خودتان بعنوان شخصی که میخواهید اجازه کپی معاملات شما به دیگران داده شود فعالیت کنید.

محبوبترین بخش سیستم کپی تریدینگ بروکر آلپاری حساب های PAMM میباشد که شما میتوانید تحت عنوان حساب های سرمایه گذاری به آنها دسترسی داشته باشید. بروکر آلپاری 5 نوع حساب سرمایه گذاری برای کپی معاملات در نظر گرفته است که با استقبال بیش از 60000 نفر برای کپی معاملات و مشارکت در حساب سرمایه گذاری بیش از 4000 نفر قابل مشاهده است. نکته بسیار جذاب این بخش در بروکر آلپاری این است که شما میتوانید در بخش حساب های PAMM با بررسی و آنالیز حساب های موجود و مشاهده درصد سود یا ضرر هر حساب تحقیق بهتری در جهت انتخاب انجام دهید.

ما در پست معرفی بروکر آلپاری به توضیح بسیار کاملی برای این بخش پرداخته ایم که میتوانید از آن برای آشنایی بیشتر با حساب PAMM استفاده کنید.

بروکر لایت فارکس نیز یک سیستم کپی تریدینگ برای کپی معاملات فارکس دارد که بسیار در بین معامله گرانی که در این بروکر حساب دارند محبوب میباشد.

تفاوت کپی تریدینگ بروکر لایت فارکس با بروکر آلپاری که حساب PAMM بود در این است که در بروکر لایت فارکس پول در حساب کاربری خود شما نگهداری میشود و دیگر در قالب سرمایه گذاری به حساب نخواهد آمد.پس معاملات مورد نظر شما عینا در حساب شخص شما کپی خواهند شد و دیگر در یک حساب دیگر تجمیع نمیشود تا مورد معامله قرار بگیرد. این یک مزیت بسیار خوب برای افرادی است که تمایل دارند کپی معاملات در حساب شخصی آنها صورت بگیرد.

استفاده از بخش کپی معاملات در بروکر لایت فارکس مزایای دیگری نیز دارد بعنوان مثال شما میتوانید در لایو چت بروکر با شخصی که معاملات را انجام میدهد و در حساب شما کپی میشود بصورت آنلاین چت کنید و سوالات احتمالی خودتان را از وی بپرسید. همچنین امکان محدود کردن ریسک بوسیله تنظیمات شخصی که در اختیار شما قرار میگیرد نیز وجود خواهد داشت.


در بیش از 10 بخش مختلف میتوانید از کپی تریدینگ استفاده کنید چه در بروکر فارکس چه در بازار رمز ارزها و چه در بورس ایران

برای مشاهده کامل این پست روی عبارت روبرو کلیک کنید : کپی تریدینگ